Author |
Topic  |
SPQRoma
Senior Member

.jpg)
Italy
1070 Posts
Member since 30/06/2015 |
Posted - 27/07/2025 : 16:06:41
|
Istina, samo što su oni imali sve materijale spremne od ranije. Ali prevod je očajan u odnosu na DW izdanje, koje je mnogo kvalitetnije, plus veći format. Samo što to većini nije bitno, većina gleda samo cijenu, koja je za to izdanje bila više nego povoljna. |
HOKA-HEY |
 |
|
Markos
Webmaster

Croatia
29699 Posts
Member since 27/08/2001 |
Posted - 27/07/2025 : 16:56:11
|
Siguran sam da moj prijevod Kena može biti bolji, pogotovo sad s ove distance. Ali reći da je očajan je čista laž. Veći format u DW Kenu ne donosi ništa, jer taj američki format nije primjeren Bonelliju. Kad strip koji je 16 x 21 ideš staviti u 17 x 26, dobiješ efektivno 1 cm u širinu i visinu. Ovih ostalih 4 cm visine onda strše bespotrebno prazni i bodu oči. Ali dobro, što ja znam, ja sam ipak amater. |
Trouble will find me |
 |
|
petarStripovi10
Senior Member

Croatia
1301 Posts
Member since 03/12/2014 |
Posted - 27/07/2025 : 17:23:58
|
Ken je vrhunski strip. Tako da u bilo čijoj izvedbi je dobrodošao. I sigurno će naći publiku kad god da se objavi ili kompletira. Ovo što je Golconda nastavila serijal je hvalevrijedno, a i 4 duple knjige koje je objavila u 2024. nije mala stvar. Naravno i Markosovo i Bernardovo izdanje je isto bez zamjerki, pogotovo jer se dugi niz godina moljakalo kad će sc izdanje Parkera. A također i Fibrino hc izdanje pojedinačnih epizoda. Tako da ništa nije na odmet kad je Ken u pitanju. I pohvale svima koji ga objavljuju ili su ga objavljivali. |
 |
|
SPQRoma
Senior Member

.jpg)
Italy
1070 Posts
Member since 30/06/2015 |
Posted - 27/07/2025 : 18:56:29
|
quote: Originally posted by Markos